Усі статті номера
стаття 3 із 16
Не прочитано
12
грудень 2017року
обмінюємося досвідом
критичне мислення

Запитання як висхідна точка критичного мислення

У добре знайомих ситуаціях учні легко формулюють запитання. Але коли вони опиняються у зоні некомпетентності, то втрачають здатність критично мислити. Для більшості з них характерна несвідома установка вірити мас-медіа, інформації у підручнику, словам учителя. Тож важливо навчати учнів критично мислити. І розпочати варто з навчання ставити запитання. Адже той, хто вміє ставити запитання, — уміє мислити

Лариса ДУДАРЕНКО, директор спеціалізованої загальноосвітньої школи № 291 з поглибленим вивченням іноземної мови, Київ

Запитання виникають в учнів під час виконання будь-яких освітніх завдань, зокрема домашніх. Однак є обставини, що заважають учителям оцінити роль і місце запитання в освітньому процесі. Як використовувати потенціал учнівських запитань для підвищення ефективності навчання загалом та розвитку критичного мислення зокрема?

Тематичний контроль навчальних досягнень учнів
№ 12, 2017
Запитання як навчальний інструмент