Усі статті номера
стаття 19 із 21
Не прочитано
10
жовтень 2019року
комплектуємо методичний кабінет
мотивація

Як формувати навчальну мотивацію учнів початкових класів

Людмила Терещенко, старший науковий співробітник Інституту психології ім. Г. С. Костюка НАПН України, канд. психол. наук, Київ
Дізнайтеся зі статті
  1. Чому мотив соціального схвалення не має домінувати в учнів
  2. Як забезпечити стабільну позитивну мотивацію

Учні початкових класів часто намагаються добре вчитися для того, аби похвалила мама, був задоволений тато, отримати схвалення від учителя. Така мотивація хоча й діє протягом кількох перших років навчання, та потім поволі зводиться нанівець. Адже з раннього підліткового віку значимість оцінки дорослого знижується. І тоді освітні результати дітей, які старанно навчалися, аби тішити дорослих, раптово падають. Як сформувати у дитини позитивну й високу навчальну мотивацію? До уваги — цикл з 10 занять

Як допомогти дитині подолати страх відповідати біля дошки
№ 10, 2019
Приклади, форми та зразки, наведені в журналі «Заступник директора школи» № 10/2019